Yaşam olarak Eskişehir derim. ama bu 9 eylül yerine Ege Üniversitesi olsaydı ozaman İzmir diyebilirdim. 9 Eylül'de Hukuk Bölümünün yeri tepe'de biryerde ve buca okadar güzel biryer değil 9 eylülde okayan ögrenciler bile Küçük Parka gelirler (ege üniversitesi ile yürüyerek 5dk bile degil )