Mmuratts adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
estafurullah hocam pek öyle şeyler kullanmazdım ama tamda yeni format atıp düzenlemiştim r10a denk geldi
süper olmuş ama kim yaptıysa dehşet yapmış