İnsanlarımızın emekleri, umutları, paraları boşu boşuna, kendi bilmez birinin elinde harcanıp gidiyor, yeter artık ya ! Burası O.Ç'in İstanbul takımlarında oynamayan futbolculara maç yaptıracağı yer değil...Antreman istiyorlarsa gitsinler halı sahada oynasınlar.

Seçilen oyuncuların yarısından fazlası kulübüyle sorunlu, performansı düşük ya da yedek kulübesinde.Hakeden futbolcuların televizyon başında maçları izlemelerine çok sinir oluyorum.Allah aşkına bunlardan hesap soran yok mu ? Dünya kupasına da bu yüzden gidemedik, koskoca yazı ekranlarda geçirdik...

Bırakın gidin ya, bırakın gidin, milli takımından hoşlanmayan insan kitlesi artıyor git gide.Maçları izlemiyorum zaten, heyecan vermiyor bana.Bu O.Ç gitmeden de izlemiyorum arkadaş.