kötü bişey dediğimi hatırlamıyorum
İşine gelmiyordur belki, "Kimsenin afedersiniz bi bo* bildiği yok, nasıl olsa atmak bedavaya at kafadan belki oltaya bi balık takılır, hadi size iyi atmalar.." forum içerisinde bunu dediğin kişi, SEO sıralamasına oynayan biridir. Birşey bilmeden bu sıralamada olamaz herhalde? Veya günlük onbinlerce hitli sitesi de olamaz değil mi?
Seviyeni bozmamanı öneririm. Konular hoşuna gitmiyorsa eğer varsa bir bildiğin açıkla, yoksa emeğe saygı göster.