şu mevlutun kimyası milli takıma uymuyor ve sevmediğim bi adam alınmadığına acayip sevindim inş. sakatlık vs.. den dolayı değilde düşünülmediği için alınmamıştır.
Öyle diyorsun ama PSG.'yi taşıyor valla adam..
Bence kaleye Onur geçmeli, gerçekten herkesten iyi.
Şu tip yorumlara hiçbir zaman katılmamışımdır. Neye göre kime göre iyi ? Volkan Demirel bana kalırsa, daha kaliteli bir kaleci. Fenerbahçe'li olduğum için söylemiyorum tamamen objektif bakıyorum, Volkan'sız Fener ile Volkan'lı Fener arasındaki farkı en iyi sanırım Trabzonspor maçında gördük.
Onur ise Volkan'dan sonra yetişen en iyi yerli kalecidir (Günümüzden bahsediyorum, Rüştü'yü falan saymıyorum).