Çok güzel bir tema olmuş

.Ama bir sorum olacaktı.
Sol taraftaki küçük resmi göstermeme şansımız var mı acaba?
aç:
index.php
sil:
<div class="solpost">
<?php $values = get_post_custom_values("resim");?>
<?php if ($values[0]!='') { ?>
<a href="<?php the_permalink(); ?>"><img src="<?php echo $values[0]; ?>" alt="<?php the_title(); ?>" /></a>
<?php }else{ ?>
<a href="<?php the_permalink(); ?>"><img src="<?php bloginfo('template_directory'); ?>/images/blank.gif" alt="<?php the_title(); ?>" /></a>
<?php } ?>
</div>