Chile_Mix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok güzel bir tema olmuş .Ama bir sorum olacaktı.

Sol taraftaki küçük resmi göstermeme şansımız var mı acaba?
aç:
index.php

sil:
<div class="solpost">
                            <?php $values = get_post_custom_values("resim");?>
                            <?php if ($values[0]!='') { ?>
                            <a href="<?php the_permalink(); ?>"><img src="<?php echo $values[0]; ?>" alt="<?php the_title(); ?>" /></a>
                            <?php }else{ ?>
                            <a href="<?php the_permalink(); ?>"><img src="<?php bloginfo('template_directory'); ?>/images/blank.gif" alt="<?php the_title(); ?>" /></a>
                            <?php } ?>
                            </div>