Oralar özel bir de devlet kadar çok kişiye bakmazlar devlet 10 a kadar alıyor sonra öğlen arası filan giriyor devlette 2-3 saat e çıkarıyor.
o gün içinde çıksın da saat önemli değil. o zaman sağlık ocağındaki işimi erkenden bitirip 10 a kadar hastaneye gitmem gerekli ki o gün içinde işlemleri yapabileyim