HazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yok test o kadar yüksek bir miktar değil devlet hastanesinde sosyal güvencesi olmayan kişiler veznede 80 TL gibi bir rakam ötüyordu.

Kan grubu ise 10 TL

bunları farklı olarak yapıyorlar toplamda 100 ü geçmiyor ama.

Yarından sonra öğrenirsin artık.

Sosyal güvencen varsa sorun yok.
(devlet 18 yaş altı için kendi sigorta yapıyor ayrıca) eğer geçti isen yok ise çok büyük bir miktar olacağını sanmıyorum birde okuyorsan sosyal güvencen devam eder.
sosyal güvencem var evet okuyorum. hemen olsun sonuçlansın da ne kadarsa mecbur verecez artık. ah zamanlama kötü olmasa iyiydi ama olsun artık. bilgilendirme için teşekkürler.