evet öyleymiş eğer sağlık ocağının imkanı yoksa ki büyük ihtimal olmuyor hiç biyerde ondan hastaneye yolluyorlarmış. yanlış öğrenmediysem rapor vs. sağlık güvencesine girmiyormuş ve ssk karşılamıyormuş yani parası neyse veriyormuşuz 100 tl civarında bi para gidiyormuş bilginiz var mı?
Yok test o kadar yüksek bir miktar değil devlet hastanesinde sosyal güvencesi olmayan kişiler veznede 80 TL gibi bir rakam ötüyordu.
Kan grubu ise 10 TL
bunları farklı olarak yapıyorlar toplamda 100 ü geçmiyor ama.
Yarından sonra öğrenirsin artık.
Sosyal güvencen varsa sorun yok.
(devlet 18 yaş altı için kendi sigorta yapıyor ayrıca) eğer geçti isen yok ise çok büyük bir miktar olacağını sanmıyorum birde okuyorsan sosyal güvencen devam eder.