merhaba arkadaşlar script konusunda sizlere acıklama yaptım 1 hafta yokum ben sizlere nasıl anlayış gösterdiysem sizlerdende ricam bana anlayış gösterin sizlerle tek tek ilgilendim bunu karşılıksız yapmadım herkez bu konuda kendine göre haklı sonucta para verip alıyorsunuz ama banada hak verin cenaze olayı için çıktım geldim cenazeden cok script için telefon alıyorum ben sizlerden birazcık anlayış bekliyorum isteyen istediği yorumu yazmakta özgür
herkeze bol kazançlar hayırlı ramazanlar istanbula dönene kadar giremeyeceğim bilgize