Bunları önermek bizim işimiz değil diye düşünüyorum, yardımcı olmak farklı ama bu kadar zamandır kapatılmayan bir açık ise(hakkında sayfalarca yazılmış çizilmiş bir açık olduğu halde) yazmanın bir anlamı yok bence

Tabi bahsedilen ln -s açığı ise. Bu açık perl kapansa da başka şekillerde kullanılabilir, kökten çözmek için farklı methodlar kullanmak lazım..
Bende Şaşıyorum Halen Böyle Acıklar Olması İlginç İnsan Ekmek yedigi yere Bakar Biraz
Bu Zamanda Bırak Komut Çalıştırmayı Cgı,r57 c99 GİBİ SHELL bİLE çalışmaması lazım