Cgi-Telnet açığı bilinen bir açık chmod ile perl izinlerini ve ln komutunu engelleyebilir ve crontab üzerindende her saniye'de 1 chmod ayarını yineleyebilir.
Böylelikle artık bu açık yolundan hacklenmeyi durdurabilir. Shell taraması yaparak hangi hesaplarda shell script olduğunu tespit edebilir ve olan dosyaları silebilir.
Bir çok yöntem var, eğer bunlar doğruysa kapatılarak bir daha zarar verilmesini önleyebilir.
Bunları önermek bizim işimiz değil diye düşünüyorum, yardımcı olmak farklı ama bu kadar zamandır kapatılmayan bir açık ise(hakkında sayfalarca yazılmış çizilmiş bir açık olduğu halde) yazmanın bir anlamı yok bence

Tabi bahsedilen ln -s açığı ise. Bu açık perl kapansa da başka şekillerde kullanılabilir, kökten çözmek için farklı methodlar kullanmak lazım..