bak orda haklısın yaş oldu 32
yaş oldu 30 portal kurmak istesem zaten nuke den başka bişey kullanmam
joomla da bütün eklenti modül ve pluginler aynı sistem birbirinden farkı yok
phpfusion da nuke kopyası okdadar gelişmedi henüz
nuke dev bir hazine aslında ama insanlar durgunlaştı abicim millet facebook tan çıkmıyor
bi beğenme linkine 10 bin kişi tıklıyor gerisini sen düşün ayda okadar ziyaretçi girmiyor bi siteye
hayat çok saçma gidiyo anlamıyorum