arkadaşların biri de -rep vermiş bu olaydan dolayı
sizin haklarınızı korumaya çalışıyoruz kardeşim, bu vatandaş reklam yayınlarken, sizin sitenizde çıkması gereken reklamları tüketiyor, ve siz tıklama başına daha az kazanıyorsunuz. hile yapanlar olmasa herkes hakettiği gibi kazanabilirdi ama şuan webcilerin geneli ağlıyor.
bu bahsettiğim vatandaş ilk ödemenin ardından ban yiyecek zaten, eninde sonunda adalet yerini bulacaktır, ban yiye yiye adam gibi "kuralları" okumayı da öğrenecektir.
ben isterim ki, bir işe başlamadan önce okunsun kurallar. (çünkü ben her zaman öyle yapıyorum)