Bunlar tam benlik

Telefon çaldıktan sonra yanına kadar gidip bi kere daha çalmasını beklemektir....xD
*Yemekten sonra tatlıya başlamadan kaşığı yalayıp, temizlemek demektir.xD
*Otobüsten inerken ne kadar uzak olursa olsun ilk adımı kaldırıma atmaktır.xD
*Garanti olsun diye printscreen'e 10 kere basmaktır.xD