Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
çözüm:sorun forum yönetimi gösterim seçenekleriyle alakalıymış,konu gösterim şeklini son mesaj ve alçalan şeklinde değiştridiğimde sorun halloldu,fakat bütün forumlar bu halde ,bu görüntüleme şeklini standart yapma ayarı yokmu? yeni açılan forumlar da eski ayarınla açılıyor,stadart mesaj ve görüntüleme ayarlarını belirtirseniz ayrıyetten sevinirim.