tvsinema adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yazdılarınız için gerçekten çok teşekkür ediyorum .ok güzel bilgiler var.ben şunu öğrenmek istiyorum domain sektörünün geleceği ile ilgili öngörüleriniz yorumlarınızı da aktarır mısınız?
Bu işin müdavimi olmuş arkadaşlarla da fikir alışverişlerinde bulunuyoruz, şu anda şahsen ben piyasa olarak Türkiye piyasasının geleceğini çok dar bir piyasa olarak görüyorum. Tünelin ucunda bir ışık var fakat o ışığa gitmek çok zahmet ister. Herkes elini taşın altına koyabilirse ve o ışığa ulaşmak için bir tuğla da sen eklersen bu basamağa bu sıkıntıyı atlatmak benim karamsar düşündüğüm kadar zor olmayacaktır... Her alanda olduğu gibi bu alanda da Eğitim Şart...

Bu piyasanın önce bir elekten geçeceği, kalitesi ve sermayesi sıkıntılı Domainus ların eleneceği, elekte kalacak kişilerin kendilerini daha da geliştirerek dünya piyasasına ayak uyduracağını düşünüyorum. Ha bu ne zaman olur.? Belki yarın, belki yarından da yakın. "Şahsi kanaatim 4-5 yılı bulacaktır"