Çalışanlarının bile lanet ettiği bir işveren firma,
Neler var neler anlatsam şaşırırsınız.
Bir ara orada çalışan kız arkadaşım vardı.
Anlatmaya değmez anlattıklar.. yüzlerce insanı işden attılar tazminat bile ödemediler.
Biraz Daha ( Özel Değilse )
Detaylı Anlatırmısın Merak Ettim.