Ni-Osman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Telefonun başında ben varım 2 kere telefon geldi son 3 saattir

Sitelerimizi bir başka sunucuya aktarıyorduk.. Az önce kopyalama bitti ip değiştirdik ondan girememişsinizdir.
osman bey aradığımda meşguldu sanırım biraz uzun konuşmanızdan dolayı ulaşamadım size yinede teşekkürler ulaşıp ilgilendiğiniz için