Botla tam olarak alakasi olmyabalir tabi ama bu tur konuları yazmak, yapmak bu kadar serbest ve mesru mudur? Ben anlayamadim, biz calisalim birileri oturdugu yerden ceksin....
Biraz forumu araştırırsanız bu tür konuların forumda bulunduğunu görüceksiniz.
Fakat burda hakaret vari konuşmalarınız yerine rahatsızlığınızı ö.m olarak bana bildirseydiniz size daha çok yakışırdı daha hoş bir davranış olacaktı sizin için.
Ben size yine saygı duyuyorum ve botu yapan arkadaştan vazgeçtimi bildiriyorum ve mod. arkadaşlardan konunun kilitlenmesini rica ediyorum.