selam sitem kaç gündür kasılıyor. konu eklediğimde veya yeni sayfa açtığımda
linklerin uzantısının sonuna kırmızı ile belirttiğim kısım da çıkıyor. bundan dolayıda zor açılıyor.. kırmızılı yeri silip açtığımda ise site hemen açılıyor. bu normal mi? yoksa bir sorun mu var? yardımcı olursanız sevinirim.


http://www.siteadı.com/index.php/top....msg32575.html#msg32575