Okudum çok güzel yazmışsın. Lise 1 e başladığım gün geldi aklıma

Bende 3. gün açılmıştım kıza yüz yüze konuştuk. Ama benimki senin durum gibi olmadı, biraz farklı. Çıkmaya başladık aralıklı 2 ay çıktık. Çok mutluydum 2 ay boyunca fakat olmadı işte biraz farklı bir kızdı. Ayrılmak zorunda kaldık birbirimizi sevdiğimiz halde. Hala konuşuyoruz ama artık birlikte olamayız bazı sorunlar yüzünden. Şuan seviyor musun dersende evet çok seviyorum