ona daha sonra başlamayı düşünüyorum.
Fringe 8-9 bölüm izledim ama dizideki her bölümde yeni bir olay oluyor işte zombi asker, zamanı geri saran alet vs. bunları hep eskiden devlet ordu için profesörlere tasarlattırmış oluyor ve profesörün biri şimdi hayata geçiriyor kaynak hep aynı hiç değişmiyor. ondan sıkıldım. bilmiyorum belki ben zor beğeniyorum
Fringe 2.sezonda çok daha sürükleyici oluyor. Eğer ilk sezonu bitirdiysen 2.sezonu da mutlaka izle.