ona daha sonra başlamayı düşünüyorum.
Supernatural den sonra Heroes güzel gidebilir onlar dışında izlediklerim ve kesinlikle tavsiye ettiklerim;
Merlin
Fringe
Dexter
Fringe 8-9 bölüm izledim ama dizideki her bölümde yeni bir olay oluyor işte zombi asker, zamanı geri saran alet vs. bunları hep eskiden devlet ordu için profesörlere tasarlattırmış oluyor ve profesörün biri şimdi hayata geçiriyor kaynak hep aynı hiç değişmiyor. ondan sıkıldım. bilmiyorum belki ben zor beğeniyorum
lost ile tanışmadın sanırım. bu büyük fenomeni izle sonra diğerlerine bakarsın
bitirdim demiştim
Spartacus: Blood and Sand
ramazan ramazan yapma hocam
Chuck'ı mutlaka izle. Keyifli ve sürükleyici bir dizi. Dexter'ı yarım bırakma hatasına düşme bence. Dexter en sevdiğim diziler arasındadır. Spartacus'u izleyebilirsin. Süpermen'i seviyorsan Smallville'ı izle kesinlikle. 9 sezonu birkaç ayda izledim. V (Visitors)'u izleyebilirsin. 1. sezon bitti. 2. sezon için kanalla anlaşmışlar. Heyecanı ve gerilimi bol.
chuck'ı izlemeye karar verdim. ya chuck yada dexter'la başlayacağım ama ikisini de bitirmeyi düşünüyorum. smallville'i cnbc den takip ediyorum bağımlısı olacağım bir dizi değil.
yorumlar için çok teşekkürler. ilk 3'üm:
1.Supernatural
2.Dexter yada chuck
3.Chuck yada dexter