Tasarım Sağlıklı Olsun Ya da Olmasın. o Benim Tercihimdir. İŞİ ALMAK İSTEYEN, OTURUR ÇİZER VE İŞİ ALIR. Siz Emeğe Saygısızlık Derken Ben de Burda UĞRAŞMIYORLAR diye düşünürüm. ,,Sen Oturup Uğraşırsın. Herkesten İyi Yaparsın. İşi de Kaparsın Arkadaş. Yok Emeğe Saygısızlıkmış Yok Bilmem Neymiş. Ben o Ödeyeceğim Parayı Oturduğum Yerden Kazanmıyorum ya.

Binlerce Script Yazdım. Beğendilmedi Diye Ne Uğraşlar Gitti. WEB İŞİ BÖYLEDİR. BEĞENDİRİRSEN ALIRSIN. BEĞENDİREMEZSEN AVUCUNU YALARSIN.
Hesabına Gelen Oturur Çizer. Hesabına Gelmeyen ßys . Zorla Yaptırmıyoruz ya..