selam arkadaşlar.Smf tabanlı sitem var.ama ben vbulletine geçmek istiyorum.Vbulletin lisans aldım. şimdi SMF den Vbulletin'e geçerken konu ve mesaj kaybına uğramak istemiyorum.bunun için Smf den vbulletine nasıl geçebilirim? yardımcı olursanız sevinirim.