Şu konuda sattığım dizi botunu ademsahin 2 yıllık olarak satın almıştı. Başka işler yapmaya yöneldiğinden botu kullanmadığını ve başkasının faydalanmasını istediğini söyledi. Arkadaşın 2 yıllık lisansını 3er aya bölüm 8 kişiye ücretsiz olarak vericem.

HİÇ Bİ KOŞUL VE ŞART YOK ARKADAŞLAR.

Almak isteyenler konu altında belirtsin kurulumu ben yapıcam. Bunun için wp-admin ve ftp bilgilerinizi istiycem bilginize.

Teşekkürü bana değil ademsahin arkadaşımıza yapın lütfen.