bence emeğe karşı çok büyük bi küçümsemedir bu.. eğer bir şeyi satın almak istiyorsanız adam akıllı görüşülür ve satın alınır.. yok siz bir tür kar amaçlı yarışma düzenlemek istiyorsanız bu tip bi tavır 17-18 yaşında gelişmekte olan arkadaşlar tarafından daha çok takip edilecektir ama bu işi profesyönelce yapan ve bu işten ekmek yiyen insanlara karşı bu şekilde bir tavır izlemek büyük haksızlıktır çünkü herkes yaptığı işi emek harcıyarak yapar ve belkide hayatını bu şekilde devam ettirir siz bi iş yaptırırsınız beğenirsiniz beğenmezsiniz yeniden yapar vesaire ayrı bi şeydir ortada bi anlaşma ve tahahüt vardır ama bu konuda zamanı gerçekten değerli olan bi insanın buna vakit ayırıp belki alınıcak belki alınmıycak bir şey için uğraşıp diğer işlerinden feragat etmesini beklemek ciddi bir küçümsemedir ya siz kendinizi kaf dağında yazılımcılar olarak görüosunuz ki maksimum kullandığınız yazılım dilleri ile ölçebiliriz bunu; C dilinde üstatlardan olduğunuzu varsayıyorum ki sistem programcısı olmalsınız Uçak similasyonları vesaire gelitşriosunuz veya Mekatronik mühendisisiniz.... ne olursa olsun burdaki insanlara bu tavrı takınma hakkınız yinede olmuo ki... ya da amacınız eğlenmek... siz büyük insanlar ve büyük "coder"lar olmalısınız ki forumun geri kalanını yarıştırıosunuz....
tavrımın sertliğinden dolayı herkesden özür dilerim... ama bence böyle birr mantık bu işe yıllarını vermiş yıllarca okul okumuş insanlara karşı haksızlık içeren bi mantıktır...
sürç-i lisan ettiysek affola...
saygılarımla...