gaddarbaba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Başsağlığı dileklerimizi iletin hocam

Bir de sorun olacak, ben vps yerine normal hosta kurdum, her şey çalışıyor görünüyor da postlar gitmiyor

Önceki versiyonda yeni konu açıyordu ama bunda açmaz oldu? Neden olabilir

arkadaşlar acilen gitmek zorunda kaldım herkezden özürdilerim sabah 5 te haber geldi genel olarak problemler olursa scr ve kralmerni ilginecek ellerinden geldiğince msn adresimi kralmermi açacak herkezin haberi olsun
gaddarbaba bniz bunları test ettik konu acmada sorun yok sorun senden kaynaklı ancak tam çözüm geri döndüğümde olacak herkeze bol kazançlar görüşmek üzere