Ahh Ahh civar ilçeleride düşünseler . Gemlik ede ufak bi verici kurulsa her ay 60 65 lira nete veriyoruz kullandığımızında hayrı olsa. Şöyle umurbey tepesine kurulsa tüm gemlik , manastır ,kumla alsa ortalama 150.000 kişi yaşıyor valla hergün dua ederim :S