rakastar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
iş bankası, daha önce böyle bir durumla karşılaşmadım, zaten 6 ayda bir hesabımda otomatik olarak bir miktar çekiyorlar birde para yeni geldiği için yeni ayak paras istiyorlar.
bankamatikden çekmiyormusun hocam sen parayı?kadınla filan ne ugraşıyorsun git çek bankamatikden.benim parada iş bank hesabıma ulaşmış,kur kesin 1.45 filan alırlar diyordum ama yüksek tutmuşlar 1.50 nin üzerinde.