Ne yazıkki böyle durumlar olabiliyor. Fakat
x ticaret biraz kalitsini arttırmalı. Kopya ürünlerin satışına izin vermemeli.
Bir xticaret kullanıcısı olarak bu tarz geribildirimlerden pek memnun değilim. Çünkü arada
GooMass gibi iyi ürünlerde kaynyor.
X ticaret hakkında herşeye burdan bakabilirsiniz.
http://www.xticaret.org/42/xticaret/