Ne yazıkki böyle durumlar olabiliyor. Fakat x ticaret biraz kalitsini arttırmalı. Kopya ürünlerin satışına izin vermemeli.

Bir xticaret kullanıcısı olarak bu tarz geribildirimlerden pek memnun değilim. Çünkü arada GooMass gibi iyi ürünlerde kaynyor.


X ticaret hakkında herşeye burdan bakabilirsiniz.

http://www.xticaret.org/42/xticaret/