Konu
4 aylık ücreti ödenmiş serverımı devretmek istiyorum.
26-08-2010, 01:00:21
#6
Uur_
4 Ay 20 gün kalmıştır. Ücret olarak 350 TL 'ye düşüyorum.
Ihtiyacı olan iletişime geçerse sevinirim.