bu mesajıma - rep veren verene sesleniyorum safını belli edeceksen herkes bilsin seni burda. rep vermeninde bir adabı var soruyor orda sana niçin rep veriyorsun yorum kısmına - deme en azından küçük bir açıklama yaz.
malum gazeteler başkalarına dini kullanıyorsunuz diye taş atıyorlar kendileri ise zekeria gibi adamlarla dini yorumluyor. Allah islah etsin seni ve sizin gibi gazeteleri.
zekeriya gibi bir adamdan kastın nedir? bu adam dini yorumlayamaz mı sizlerden izin mi alacak?