MC34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Fenerbahçe gibi bir takıma herkes kıl ama Beşiktaşta Şeytan tüyü var herkes seviyor kimseye zararıda yok anti pek tutmaz onda ya
Biz projelendirelim diye almadık hemşo satalım diye ha satamazsak parasını çıkarana kadar antisini kasarız