yok arkadaş rakip firmaların site 3.7sn de bizimki 12.57sn de açılıyor.
son bir çare olarak flasha el atıcam resimleri dışardan tek tek çektiricem bu seferde bandwith tavan yaptı diye hoplayacaklar