zaten ne hikmetse hep ay sonuna doğru döviz kurları düşüyor
sebebi google türkiyeye $ girişi gerçekleştirdiği için aslında her ay ekonomimizi düzenliyor
yurtdışından bir sürü $ lar giriyor yani


dolayısı ile piyasalar google amcayı adı gibi biliyor
döviz girişi olcak diye dövizi düşürüyorlar