ihs'de yönetim bilmiyorum ama windows live'nin sunduğu ücretsiz mail servisini kullanabilirsin
https://domains.live.com/default.aspx
sign in'den oturum aç daha sonra domaini ekle orda sana verdiği Cname veya mx kodlarını domaine kaydederek ister sen istersen başka kişilere ücretsiz msn verebilirsin
ek olarak mynet'inde böyle bir servisi mevcut