ihs'de yönetim bilmiyorum ama windows live'nin sunduğu ücretsiz mail servisini kullanabilirsin

https://domains.live.com/default.aspx

sign in'den oturum aç daha sonra domaini ekle orda sana verdiği Cname veya mx kodlarını domaine kaydederek ister sen istersen başka kişilere ücretsiz msn verebilirsin

ek olarak mynet'inde böyle bir servisi mevcut