Konu
Sizce Almalımıyım?
25-08-2010, 16:26:14
#9
Türker
"S_HA_DO_W" arkadaşa katılıyorum, güzel bir proje için uygun ve .org(anizasyon) olmasıda bana göre bir avantaj diye düşünüyorum.Hayırlı Olsun.