cat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Herhangi bir sandbox veya banı varmı ,birde sanırım vbulletin kurmuşsunuz önce neden devam etmediniz ,yanlış anlaşılmasın sadece merak ettiğim için soruyorum
hocam herhangi banı ve sandboxu yok emin olun. evet vbulletin kurmuştum yapamayacağım için artık bu işleri bırakıyorum. mağlum tezkere olucaz ondan yani ama profilimdeki msn ekleyerek daha detaylı konuşabilirz iyi günler