aYpbW adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hayır benim panelimde ödeme işlemde olarak gözüküyor ve eft olarak alacağım
ekran görüntüsü koyarmısın. 2006 dan beri adsense kullanıcısıyım. böylesi ilk kez oldu