İlk benim.
Hesap Açılmıştır.
ikinciye de şans tanıyabilrmisiniz?
Arkadaşın işlemi yarım kaldı yarın yapılacaktır.
Ilginçmiş

Bende denemek isterim ücretsiz verilmediyse.
Edit : 3. oldum sanırım
Pm gönderildi cevap verilmesi bekleniyor.
4. olabilirsem sevinirim

referans açısından .
Yeterli diye düşünüyorum.Teşekkürler..