Konu
Kırık Link Kontrol Aracı Yapmak İstiyorum ?? VB6
25-08-2010, 02:32:25
#7
Nio
Üyeliği durduruldu
Çok teşekkür ederim.
.NET e geçmeyi düşünüyorum zaten. Yol yakınken geçererim