http://www.vbasicmaster.com/index.asp Bu siteyi incelemeni öneririm. VB6 ile çok içerik var. XML veri çekme falan aratırsan bulursun.
Kodları vereyim diyeceğimde VB6'yı bırakalı yıl oldu. Sadece hatırladığım kadarıyla mantığını yazdım
Tavsiyem ise .Net'e geçmen