The_Joker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ya bankada olmasını geçtim ödeme işleme girmediki bende
ee biz ne diyoruz dostum. bizde de girmedi işte. bu gece gircek sabah hesapta olcak diyoruz ya