Yeni taktik bu mu şimdi 20 kişiye scripti sat sonra ekip değiştir bişi elde edemessin de oda güzel

bakın arkadaşım size tekrar söylüyorum problemlerimizi düzeltirseniz biz burda kötü şeyler yazmayız aksine sizin için iyi şeyler yapıp reklamınızıda çok baba şekilde yaparız sizi soranlarda 10 numara bi yer deriz neyse sorunları gidereceğinizden eminim iyi çalışmalar...
Forumlarda adımı yazanlara sormuştum. Utku KÖSE kim diye ? Tanıyormısun diye sormuştum. Hayır cevabı aldım. Beni tanımadan birşey söylemen ne kadar doğru dediğimde haklısın cevabını aldım. Bunu yapan arkadaşlar çaresizlikten yapıyorlar eminim ama üstüne basa basa diyorumki
benimle iletişime geçin, problemlerinizi gidereyim.
O scripti kullanmanız yasal olarak Suç.
Wa-rez e giriyor.
1-2 yazı önce bahsettiğim gibi problemler çözümlenince ya kapatılacak yada yeni projelere imza atılacak.