Stilserver adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben sunucuları colocation sandım.Konu açıklaması yazan ibareler bunu andırıyor.Amacım satışınıza zarar vermek v.s değil yanlış anlamayın.Sormak istedim amerika üzerinden coloc yapıyorsunuz sandım.

Kimse banlanmaz merak etmeyin banlanıcak bir durum yok.

Hayırlı satışlar bol kazançlar.
Yok sizle alakalı değil zaten o konular Softlayer ip no'da P.M yolladım zaten size 100tb.com ve Softlayer arasındaki farkları da anlattım. Ama burda bazı kişiler vardı hala da varlar 1400 TL ye midphase.com veya 10tb.com dan (Şimdiki alan adları 100tb.com ) server alıp softlayer diye korumalı ddos ataklara vs. amaçlı kiralıyolardı Camfrog Bayilerine ve 1 site hosting içinde 1K-10K arasınında aylık hosting bedeli 700 TL istiyorlardı bu yazdıklarımla anlayan anlamıştır beni Peşlerindede burda ndarem doom olan birileri vardı botnetci burda ilan açanların sitelerini indirtip para karşılığı kendileri para kazanıyolar dı. Daha detayları da var ama boş verin eski konuları deşmeyeyim.

Saolun sizede hayırlı satışlar sunucunuzda hayırlı olsun...