CnCServer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
midphase.com da da var üstadım sunucular bana ait olamıyor Amerika'ya co-location hizmeti verdirteyim diye sunucuları oraya yollamak baya bi masraflı olur Ordan kiralıyorum sadece y.dışı tüm bu işleri yapan şirketler gibi. Daha fazla detaylara girmeyim konuyu bi açarsam burda baya nikler banlanır eski günlerde ki gibi

Ama bendeki iplerde whois.com.tr ye girdiğinizde ip adresleri registerdan anlarsınız midphase mi 10tb yani 100 tb mı yoksa softlayer mı.

Saygılar...

Ben sunucuları colocation sandım.Konu açıklaması yazan ibareler bunu andırıyor.Amacım satışınıza zarar vermek v.s değil yanlış anlamayın.Sormak istedim amerika üzerinden coloc yapıyorsunuz sandım.

Kimse banlanmaz merak etmeyin banlanıcak bir durum yok.

Hayırlı satışlar bol kazançlar.