Arkadaşlar maalesef PayPal hesabım yok.E-Bay'den $68.99 değerinde (Free Shipping) bir saat almak istiyorum.69$'ın TL değerini + 5 TL ücreti iTrade'i yüksek bir arkadaşa havale etsem.PayPal'dan o kullanıcıya ödeme yapabilir mi acaba? Komisyonu gönül ister ki biraz daha yüksek tutmak lakin bu aralar sıkışığım.Bi yerde hayır işi olacak bu işlem.Tabi cüzide olsa emeğini vereceğim.

Banka Hesabım: TC İşbankası