Maharaja adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çıtır pıtır değilmiydi adı?
güzeldi az parmak ucumuzu yakmadık
Evet, biz de çıtır pıtır diyorduk buna. Mahalle bakkallarında görüyorum ben arada.